25 Aralık 2011 Pazar

Haxball Hileleri Anlatım

HAXBALL HİLELERİ VİDEOLU ANLATIM

Haxball hilelerine ulaşmak o kadarda kolay değil.internet ortamının bağımlılık yaratan oyunu haxball basit mantığıyla oldukça kolay bir oyun izlenimi versede oynaması o kadar kolay değil.son zamanların popüler oyunu haxballda oynamak büyük hüner gerektiriyor. Ustalaşan rakipleri dize getirmek o kadar da kolay değil. Fakat size vereceğimiz kodları kullanırsanız bu oldukça kolay olacak sizin için. Bu kodlarla ekstra hız sahibi olabilirsiniz, duvarlar arası geçiş yapabilirsiniz, yada ışınlanabilirsiniz.Haxball hareketli avatar yapma, Haxball hileleri anlatım, Haxball hile yapma gibi konular aranmakta google da. Haxball nedir,haxball nasıl oynanır

2 yorum:

bana gondersene alyy@hotmail.com

bana ginder rapist96@hotmail.com

Yorum Gönder