26 Ocak 2012 Perşembe

Shakira ve Pique Videosu İzle

Shakira ile Pique'nin Videosu

Not: Kişilik hakları nedeni ile videoyu paylaşamıyoruz ancak bir kez reklama tıklayarak mail adresinizi yorum bölümüne yazmanız halinde mail olarak ulaştırılacaktır.

Shakira ve Ünlü futbolcu Pique nin bir otelde çekilmiş olan görüntüleri basına sızdı. Ünlü şarkıcı bu görüntülerin sızması ile oldukça zor anlar yaşayacağa benziyor.Eğlence dünyasında daha  önce Kim Kardashian ve Paris Hilton gibi isimlerin de  videoları kamuoyuna sızdırılmıştı


Bir otelde çekilmiş görüntülerin şantaj unsuru olduğu öne sürüldü. İddialara göre Shakira’nın yanında eskiden çalışan bir kadın 34 yaşındaki yıldıza şantaj yaptı. Shakira’nın büyük uğraşlarına rağmen başarısız olduğu ve anlaşma sağlanamayınca görüntülerin internete sızdırıldığı bildirildi.




Bu konu arama motorlarında Shakira ve Pique Videosu İzle,Shakiranın gizli videosu izle, Shakira Gizli Videosu İzle  Shakira ve Pique Seks Kasedi İzle yazarak ulaşılıyor.

46 yorum:

sweetboy3422@hotmail.com videoyu bekliyorum size zahmet

ilovebraziltoo77@hotmail.com acilll lzım lütfen banada yollayın

basitseyler@windowslive.com umarım sozunuze sadık kalırsınız bekliyorum

johansonhaim@yahoo.co.uk

eta1919@hotmail.com banada yollayın da bakalım nasılmış :)))

yasinkoz@msn.com bende alabilirmiyim lütfen

anlguclu@mynet.com araştırmalarım sonucunda böyle bir video cidden varmış ama anında yasaklatılıyor. umarım yorumunuza sadık kalırsınız. bekliyorum linki =)

by_raresh_r@hotmail.com gönderin

teşekkürler kardeşim 10 numara video :)

felix schroder77@hotmail.com tşk.ederim şimdiden

felixschroder77@hotmail.com doğrusu bu,bosluk olmadan

geldiyse banada yollarmısın felixschroder77@hotmail.com

okmetalosman@gmail.com. Bende istiyorum lutfen

breyvhost@yahoo.com plss..

carterr_06@hotmail.com

hknkslr@windowslive.com

teşekkürler video için

5. kez izliyorum adamlar sanat yapmıs resmen :D:D

eyvallah admin sagol

sercan ben cix_selcuk_1985@hotmail.com bekliyorum adminim acayip merak ettm

ua_gumusyaka@hotmail.com teşekkürler şimdiden...

uzun_deniz1@hotmail.com

omervardarli@hotmail.com

mr.right123@ymail.com

teşekkürler admin sen olmasan bulmak zordu valla :)

emoli_22@hotmail.com

yokkk_001@hotmail.com admin videoyu bekliyorum.şimdiden teşekkürler

fatmasahin06@windowslive.com bekliyorum admincim yada video olan diğer arkadaşlr

mahir0748@hotmail.com
bekliyorummmmmm

banada yollasana arkadaşım...fatmasahin06@windowslive.com

eddykuno@hotmail.com.tr
bekliyoruuuummmm

Bu yorum yazar tarafından silindi.

geldiyse banada atarmısın eddykuno@hotmail.com.tr

lilithin@gmail.com banada gönderin lütfen

mr.lonely44@hotmail.com sabun vs hazır acil ihtiyacım var

eddykuno@hotmail.com.tr
ahmetkandaz@hotmail.com.tr
ts_ahmet_94@hotmail.com

mengirmen@hotmail.com

david_b1907@hotmail.com

banada atarmısın sana zahmet david_b1907@hotmail.com

david_b1907@hotmail.com sana zahmet

david_b1907@hotmail.com sana zahmet

samet_tongelci@hotmail.com

rmzclk1@outlook.com
Bekliyorum admin

Yorum Gönder