1 Nisan 2012 Pazar

Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla

Son yaptığı albümün üzerinden uzun bir süre geçti Emre Aydının ve bu suskunluğunu bozuyor genç şarkıcı. piyasaya sürdüğü Beni Biraz Böyle Hatırla Adlı single çalışmasıyla sevenleriyle buluşan emre aydın yakın zamanda da piyasaya  albümünü sürecek.
Emre Aydın kariyerine barlarda canlı müzik yaparak başlamıştır. Bornova Küçükpark'ta çıktığı barlarda sevilen Emre Aydın, 2002 yılında, Onur Ela ile beraber 6. Cadde isimli kurdukları müzik grubu ile Türkiye çapında düzenlenen "Sing Your Song" beste yarışmasında 1574 adayı geride bırakarak "Dönersen" adlı parçası ile birinci olmuştur
En son olarak Emre Aydın 1 Nisan 2010 yılında 10 şarkıdan oluşan “Kağıt Evler” adlı ikinci albümünü yayınlanmıltır. Bu albümde 6 parçaya klip çekilmiştir.


BENİ BİRAZ BÖYLE HATIRLA ŞARKISI DİNLE

 




Bu konuya ulaşmak için arama motorlarına Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Dinle, Emre Aydın Beni Böyle Hatırla Video İzle, Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı Sözleri yazarak ulaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder